FAQ – nejčastěji kladené dotazy

Nenašli jste potřebnou odpověď?
Kontaktujte nás na email info@avason.cz nebo telefon 725 339 531 a vše společně probereme.

Jaké možnosti doručení Váš e-shop nabízí?

Zboží si můžete nechat poslat k osobnímu odběru na více než 3000 výdejních míst Zásilkovny, případně také na nejbližší poštu. Nebo je možné zboží poslat na Vámi zadanou adresu prostřednictvím České pošty, či kurýrem.

Ceny doprav:
Zásilkovna  40 Kč
Zásilka na nejbližší poštu  60 Kč
Kurýr na adresu  80 Kč
Balík do ruky  90 Kč
Večerní doručení (jen Praha, Brno)  110 Kč

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano. Zboží posíláme na Slovensko prostřednictvím Zásilkovny (Packeta). Můžete tak využít výdejní místa Packeta SK. Přehled výdejních míst naleznete zde: https://www.packeta.sk/pobocky/
Jednotná cena doručení na slovenská výdejní místa je 85 Kč (125 Kč vč. dobírky). Cena doručení na adresu je 110 Kč (150 v případě dobírky).

V případě, že se žádné z výdejních míst nenachází v blízkosti Vašeho bydliště či zaměstnání, můžeme se domluvit na zaslání zboží přímo na adresu, kterou budete potřebovat. V takovém případě nás prosím kontaktujte a domluvíme se na podrobnostech.

Poskytujete také dopravu zdarma?

Ano. Každá objednávka s celkovou cenou zboží 1 000 Kč a vyšší automaticky získává dopravu zdarma. Doprava zdarma se automaticky uplatní u všech způsobů dopravy, které máme k dispozici, bez ohledu na druh zboží, který kupujete (tj. platí i na již zlevněné zboží).

Zboží mi nevyhovuje, jak mám postupovat?

Nepoškozené a pouze vyzkoušené zboží (vysvětlení níže) je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. V případě, že je možné zboží vyměnit za jiný typ či velikost, je možné zároveň požádat o výměnu.
Veškeré pokyny k vrácení zboží nebo reklamaci naleznete na stránce:
https://avason.cz/reklamace

Vyzkoušení zboží znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování funkcí/vlastností, které má zboží splňovat dle požadavku zákazníka. Nemělo by však dojít k jeho opotřebení/přílišné spotřebě.

Zakoupíte-li si například antiperspirant, je v pořádku, že jej 1-2x použijete.

Zvolil(a) jsem platbu bankovním převodem, ale nepřišly mi platební údaje. Co s tím?

V případě objednání zboží se způsobem platby bezhotovostně, tedy bankovním převodem, jsou zasílány pokyny pro provedení platby automaticky na email ihned po dokončení objednávky. Tento email by měl přijít prakticky okamžitě, během několik sekund. Pokud by se stalo, že Vám email s pokyny nepřišel, zkontrolujte nejdříve složku se spamem, či hromadnou poštu. Pokud email není ani tam, kontaktujte nás prosím na email info@avason.cz a platební údaje Vám zašleme znovu.

Nedaří se mi dokončit objednávku přes e-shop. Mohu objednat i jinak?

Ano, samozřejmě. Objednávku s Vámi rádi vyřešíme také po telefonu (725 339 531) či emailem (info@avason.cz).

Dnes jsem si zboží objednal(a). Za jak dlouho mohu očekávat doručení?

Skladem u nás znamená, že zboží opravdu máme na našem skladě, nikoliv někde na skladě u dodavatele. Je-li tedy zboží skladem (skladovou dostupnost vždy uvádíme v e-shopu v detailu produktu), expedujeme jej nejpozději následující pracovní den po objednání. V závislosti na rychlosti dopravce pak probíhá doručení obvykle další pracovní den. Výjimka je pouze v případě platby bankovním převodem, kde zboží odesíláme nejdříve v momentě připsání platby na náš bankovní účet.

Je možné si zboží vyzvednout v sídle společnosti?

Bohužel nikoliv. Na naší fakturační adrese je sídlo společnosti. Pro účely osobního vyzvednutí zboží spolupracujeme se společností Zásilkovna, která umožňuje bezproblémové vyzvednutí Vaší objednávky na více než 3000 místech po celé ČR. Odběrná místa využíváme také na Slovensku.

Mohu nějak sledovat stav svojí objednávky?

Ano. Aktuální stav svojí objednávky můžete sledovat online na stránce https://avason.cz/track-your-order
Po zadání čísla objednávky a emailu použitého u objednávky se Vám zobrazí stav objednávky a související informace.

Musím se jako zákazník při objednávce zaregistrovat?

Registrace není povinná. Výchozí možností objednávky je nákup bez registraci, tedy všechny zadané údaje jsou uloženy pouze pro účely vyřízení aktuální objednávky, u další objednávky je bude nutné zadat znovu. Pro opakované nákupy je vhodnější registrovaný účet, kde jsou uchovány údaje i pro budoucí objednávky.
O nakládání s osobními údaji, které jsou využívány pouze za účelem vyřízení objednávky a expedice zboží, se pak dočtete více zde: https://avason.cz/gdpr