FAQ – nejčastěji kladené dotazy

Nenašli jste potřebnou odpověď?
Kontaktujte nás na email info@avason.cz nebo telefon 725 339 531 a vše společně probereme.

Dnes jsem si zboží objednal(a). Za jak dlouho mohu očekávat doručení?

Skladem u nás znamená, že zboží opravdu máme na našem skladě, nikoliv někde na skladě u dodavatele. Je-li tedy zboží skladem (skladovou dostupnost vždy uvádíme v e-shopu v detailu produktu), expedujeme jej nejpozději následující pracovní den po objednání. V závislosti na rychlosti dopravce pak probíhá doručení obvykle další pracovní den. Výjimka je pouze v případě platby bankovním převodem, kde zboží odesíláme nejdříve v momentě připsání platby na náš bankovní účet.

Pokud zboží v daný okamžik skladem není, pak informaci o předpokládaném datu naskladnění doplňujeme viditelně přímo do detailu produktu. O zboží máme neustálý přehled, takže Vám aktuální informace v případě zájmu rádi sdělíme také na v rámci Zákaznické podpory.

Nedaří se mi dokončit objednávku přes e-shop. Mohu objednat i jinak?

Ano, samozřejmě. Objednávku s Vámi rádi zadáme také po telefonu (725 339 531) či emailem (info@avason.cz).

Nezdařila se platba objednávky online. Co s tím?

Pro online platby kartou, platby QR kódem, přes Google Pay a Apple Pay využíváme platební bránu Pays. Ta je certifikovaná ČNB a je zabezpečená proti jakémukoliv úniku dat.

V případě, že platba přes tuto bránu neprojde, dojde zákazníkovi email z platební brány s odkazem pro možnost opakování platby. Odkaz funguje omezenou dobu z důvodu bezpečnosti.

Druhou možností je kontaktovat naši zákaznickou podporu, kde Vám obratem vygenerujeme nový platební příkaz, případně se můžeme domluvit také na změnu způsobu platby.


Kromě online plateb je k dispozici také platba klasickým bankovním převodem. Co dělat, pokud Vám nepřijdou na email obratem platební údaje?

V případě objednání zboží se způsobem platby bezhotovostně, tedy bankovním převodem, jsou zasílány pokyny pro provedení platby automaticky na email ihned po dokončení objednávky. Tento email by měl přijít prakticky okamžitě, během několik sekund. Pokud by se stalo, že Vám email s pokyny nepřišel, zkontrolujte nejdříve složku se spamem, či hromadnou poštu. Pokud email není ani tam, kontaktujte nás prosím na email info@avason.cz a platební údaje Vám zašleme znovu.

Jaké možnosti doručení Váš e-shop nabízí?

Zboží si můžete nechat poslat k osobnímu odběru na více než 9000 výdejních míst Zásilkovny, včetně Z-boxů a Alza-boxů. Nebo je možné zboží poslat na Vámi zadanou adresu prostřednictvím kurýra GLS.

Ceny doprav:
Zásilkovna  40 Kč
Z-box, Alzabox 40 Kč
Kurýr na adresu  70 Kč

Každá objednávka s celkovou cenou zboží 1 000 Kč a vyšší automaticky získává dopravu zdarma. Doprava zdarma se automaticky uplatní u všech způsobů dopravy, které máme k dispozici, bez ohledu na druh zboží, který kupujete (tj. platí i na již zlevněné zboží).

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano. Zboží posíláme na Slovensko prostřednictvím Zásilkovny (Packeta). Můžete tak využít výdejní místa Packeta SK. Přehled výdejních míst naleznete zde: https://www.packeta.sk/pobocky/
Jednotná cena doručení na slovenská výdejní místa je 85 Kč. Cena doručení na adresu kurýrem je 110 Kč.

Máte prodejnu, kde je možné si zboží vyzvednout?

Bohužel nikoliv, kamennou prodejnou nedisponujeme. Za to poskytujeme výrazně nižší ceny dopravného, než je obvyklé. Pro účely osobního vyzvednutí posíláme zboží již od 40 Kč na Zásilkovnu. K dispozici máte bezproblémové vyzvednutí Vaší objednávky na více než 9000 místech po celé ČR. Odběrná místa využíváme také na Slovensku.

Zboží mi nevyhovuje, jak mám postupovat?

Nepoškozené a pouze vyzkoušené zboží (vysvětlení níže) je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. V případě, že je možné zboží vyměnit za jiný typ či velikost, je možné zároveň požádat o výměnu.
Veškeré pokyny k vrácení zboží nebo reklamaci naleznete na stránce:
https://avason.cz/reklamace

Vyzkoušení zboží znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování funkcí/vlastností, které má zboží splňovat dle požadavku zákazníka. Nemělo by však dojít k jeho opotřebení/přílišné spotřebě, nebo hygienickému znehodnocení (např. použití nosních kapek).

Zakoupíte-li si například antiperspirant, je v pořádku, že jej 1-2x použijete.