Dodací a platební podmínky

poštovné avasonZboží zasíláme kurýrem na adresu, nebo je možné využít osobní odběr na výdejních místech Zásilkovny (včetně Z-boxů a Alzaboxů). Většinu zboží držíme trvale skladem, expedice tak obvykle probíhá od nás nejpozději následující den po přijetí objednávky. Objednávky je možné platit bezhotovostně platební kartou, mobilním telefonem, bankovním převodem nebo si je možné nechat zboží poslat na dobírku.
Každá objednávka s celkovou cenou zboží 1 000 Kč má u nás automaticky dopravu ZDARMA.

česká pošta avason
V rámci expedice přes Českou poštu máme pro Vás k dispozici 2 varianty doručení. První možností je doručení na adresu službou Balík do ruky. Balíček bude doručen prostřednictvím České pošty na jakoukoliv adresu ČR, obvykle pak hned následující pracovní den po podání zásilky. Před doručením balíčku Vám bude zasláno sledovací číslo zásilky. Samotná pošta poté informuje o doručení prostřednictvím SMS či emailu.

Druhou variantou je možnost nechat si poslat zásilku na nejblizší poštu. Jedná se o levnější variantu s tím, že zásilku pošta nedoručuje, ale bude připravena k Vašemu vyzvednutí. Balíček bývá zpravidla uložen na dodací pobočce České pošty po dobu 1-2 týdnů.

Osobní odběr na nejbližší poště – cena služby je 60 Kč. 
Cena doručení na adresu službou Balík do ruky je 90 Kč.
Za zvolený způsob platby neúčtujeme žádný poplatek (jedinou výjimkou je dobírka, tento způsob platby je zpoplatněn částkou 40 Kč).

 

avason zásilkovna
V e-shopu si při objednávce vyberte výdejní místo, které máte nejblíž, nebo je pro Vás nejvhodnější. Následně předáme zboží k přepravě, okamžitě vám také pošleme email s trasovacím číslem zásilky. Cestu Vaší zásilky tak můžete sledovat online. Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo Vám pošle Zásilkovna SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si zásilku můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. U boxů je narozdíl od klasických výdejních míst úložní doba zkrácená – v případě Alzaboxů na 2 dny, u Z-boxů na dny 3.

Osobní odběr na výdejních místech Zásilkovny – cena služby je 40 Kč.
Za zvolený způsob platby neúčtujeme žádný poplatek (jedinou výjimkou je dobírka, tento způsob platby je zpoplatněn částkou 40 Kč).

 

gls logo
Balíček bude doručen prostřednictvím dopravce na jakoukoliv adresu ČR obvykle hned následující pracovní den po podání zásilky. Před doručením balíčku Vás bude dopravce kontaktovat (telefonicky, emailem) a informovat o doručení. V případě, že nebudete zastižení, dopravce opakuje pokus o doručení. Individuálně lze s dopravcem sjednat změnu místa doručení, pokud bude potřeba.

Cena doručení kurýrem je 70 Kč.
Za zvolený způsob platby neúčtujeme žádný poplatek (jedinou výjimkou je dobírka, tento způsob platby je zpoplatněn částkou 40 Kč).

 

doprava packeta večerní doručení
Večerní doručení kurýrem (jen pro města Praha, Brno, Ostrava). Jedná se o speciální doručení na adresu ve večerních hodinách mezi 18. a 22. hodinou. Doručení probíhá zpravidla následující pracovní den po odeslání zásilky, před samotným doručením Vás bude kontaktovat přímo dopravce ohledně domluvy na čase předání zásilky.Cena večerního doručení kurýrem je 110 Kč.
(pro objednávky nad 1 000 Kč je doprava zdarma)
Za zvolený způsob platby neúčtujeme žádný poplatek (pouze dobírka je zpoplatněna částkou 40 Kč).


avason slovenskoDodání na Slovensko


Na Slovensko dodáváme prostřednictvím výdejních míst Zásilkovny, nebo kurýrem na adresu. Platit můžete přes online platební bránu Pays (platební karta, bankovní převod, QR kód) nebo dobírkou. V případě, že je zvolen jako způsob platby dobírka (tedy platba až při převzetí zboží), dobírku zákazníci platí v měně €. Cena doručení na výdejní místo je 85 Kč, na adresu 110 Kč. V případě zaslání zboží na dobírku je k této ceně účtován příplatek 40 Kč.
U objednávek na Slovensko v hodnotě 2000 Kč a více je doprava zdarma.

Seznam slovenských poboček Zásilkovny naleznete zde: https://www.zasielkovna.sk/pobocky


Nejčastejší dotazy k dopravě a platbě

  • Mohu nějak sledovat stav svého balíčku?
    Samozřejmě. V den expedice Vám zasíláme odkaz na možnost sledování stavu zásilky. Neustále tak vidíte, kde se zásilka nechází, do kdy je uložena apod.
  • Nedostanu se na výdejní místo včas pro vyzvednutí zásilky. Co mohu dělat? 
    Nic se neděje. Dobu uložení zásilky si může sami bezplatně prodloužit v aplikaci Zásilkovny, nebo v odkaze pro sledování zásilky. Nebo můžete kontaktovat přímo nás a my prodloužení zajistíme. U klasických výdejních míst jde z naší strany zásilka prodloužit obecně až o 14 dní a u Z-boxů o 1 den. U Alzaboxů možnost prodloužení jako e-shop bohužel nemáme.
  • Nepodařilo se mi objednávku zaplatit online kartou. Co mohu dělat?
    V případě, že došlo k chybě při zadání čísla karty, platba kartou přesáhla nastavený limit, nebo došlo k nějakému jinému problému, který neumožnil platbu dokončit, neváhejte nás kontaktovat. Není zpravidla nutné dělat objednávku znovu. Můžeme Vám totiž vystavit nový platební předpis pro opětovnou platbu, případně je možné se domluvit na změně způsobu platby na dobírku či bankovním převodem.
  • Jak dlouho trvá vyřízení objednávky, pokud zvolím platbu převodem?
    Pokud platíte svou objednávku z účtu FIO banky, obvykle zboží expedujeme hned následující den po úhradě. Přijetí úhrady od ostatních bank trvá většinou maximálně 2 až 3 pracovní dny od zaslání Vaší platby.